9 juli 2019

In Hollandse Duinen gebeurt al ontzettend veel. Mooie belevenissen die een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan de gewenste gebieds- en merkidentiteit van Nationaal Park Hollandse Duinen. Vanuit de vakgroep communicatie zijn afwegingscriteria opgesteld inclusief bijbehorende toolboxen.

Hiermee kan getoetst worden wanneer iets past bij het merk en hoe we hier vervolgens zichtbaarheid aan kunnen geven. Dit model noemen we de communicatietrechter. Tijdens een mooie sessie met de marketing-/communicatieadviseurs van onze partners is dit model gedeeld, getest en zijn de ‘tools’ beschikbaar gesteld.

De communicatietrechter inclusief links naar relevante documenten kun je hier bekijken.
Is voor de activiteit, belevenis een logo van Nationaal Park Hollandse Duinen van toepassing? Vraag dan de volledige toolkit door het sturen van een e-mail naar communicatie@nationaalparkhollandseduinen.nl. Ook voor het lenen van een beachflag van Nationaal Park Hollandse Duinen, kun je dit e-mailadres gebruiken.

Zo werken we samen aan een sterk en onderscheidend merk Nationaal Park Hollandse Duinen en laden we dit merk met passende activiteiten, belevenissen en evenementen.

Nieuwsoverzicht

Andere nieuwsberichten

Nieuwsoverzicht