9 september 2019

Tijdens de bijeenkomst voor marketing-/communicatieadviseurs van onze partners, presenteerden we de communicatiestrategie voor Nationaal Park Hollandse Duinen. Ook maakten we plannen om samen waardevolle content en publiciteit te genereren.

De toolbox met criteria wanneer het logo van Nationaal Park Hollandse Duinen te gebruiken is, helpt om te beoordelen wanneer een bepaalde activiteit of belevenis in het gebied past bij Nationaal Park Hollandse Duinen.

Door het beschikbaar stellen van ’tools’ werken we samen aan een sterke en passende merkidentiteit voor Nationaal Park Hollandse Duinen.

Past een activiteit/belevenis bij Nationaal Park Hollandse Duinen?

Met behulp van de zogenaamde ’trechter’ kan getoetst worden wanneer een activiteit past bij het merk Nationaal Park Hollandse Duinen en welke zichtbaarheid hierbij past. Dit model helpt om samen te bouwen aan een sterk en herkenbaar merk. Door het merk Nationaal Park Hollandse Duinen actief uit te dragen, werken we tevens aan het verhogen van de naamsbekendheid onder inwoners in het gebied. Een belangrijke communicatiedoelstelling waar we op deze wijze samen aan werken.

De communicatietrechter inclusief links naar relevante documenten kunt u hier bekijken.
Is voor de activiteit, belevenis een logo van Nationaal Park Hollandse Duinen van toepassing? Vraag dan de toolkit aan door het sturen van een e-mail naar communicatie@nationaalparkhollandseduinen.nl. Ook voor het lenen van een beachflag van Nationaal Park Hollandse Duinen, kunt u dit e-mailadres gebruiken.

Een inspirerend netwerk van marketing-/communicatieprofessionals

Twee keer per jaar organiseren we een sessie voor marketing-/communicatieadviseurs van onze partners. Met als doel: een stevig netwerk opbouwen en in co-creatie activiteiten opzetten die invulling geven aan het marketing- en communicatieplan. De volgende sessie organiseren we einde van dit jaar. De vorige keer geen uitnodiging ontvangen, maar wel interesse? Stuur dan een e-mail naar communicatie@nationaalparkhollandseduinen.nl

Vragen?

Stel deze gerust aan Esther Witkamp, marketing-/communicatiecoordinator van Nationaal Park Hollandse Duinen.

Met deze activiteit werken we aan de invulling van de ambitie ‘Iedereen kent het’, marketing & communicatie als collectief.

Nieuwsoverzicht

Andere nieuwsberichten

Nieuwsoverzicht